2008年1月18日星期五

>>......2008.....<<

2008
在我以一种期待的心情去迎接它的时候
天 降下了一场雨
这场雨 狠狠的带走了我们的欢乐
我不曾想过事隔2年
僅短短的2年 再度发生

我很想 不停的想 永无休止的想
想你的一切
想你的付出
想你的笑容
想你的叮咛
想你的存在
想你的爱

如果我的爱能让你带走 帮助你
我愿意全部奉献给你们俩
只要你们过得好
一切都是美好的 真的


'Lost, yesterday, somewhere between sunrise and sunset, two golden hours, each set with sixty diamond minutes. No reward is offered for they are gone forever.' -----Horace Mann



3 条评论:

shuyee 说...

他们会过得很好的,
也在守护着,保佑着你们。

要坚强哦!

Mi 说...

嗯, 我是这样期望的~~~~

感激你!!

匿名 说...

Althought I'm not sure who they are, but I think they are your parents. So, I wish you can fulfill their dream -
you are always happy~~~